Розповсюдження реклами

Розповсюдження реклами це відповідальний процес роботи як організатора так і відповідальних за сам процес осіб. Для нашої агенції кожен процес розповсюдження є особливим, а команда людей готова до виконання будь-яких поставлених завдань

Розрізняють такі основні види розповсюдження реклами:

  • Поштові ящики
  • До дверей квартир
  • Промоутерами на зупинках громадського транспорту, біля торгових центрів
  • Промоперсоналом в автівки на перехрестях, по парковках
  • В закладах швидкого харчування
  • В бізнес-центрах
  • Поклейка на дошках в під’їздах
  • Поклейка оголошень на щитах для розміщення
  • Розповсюдження зразків продукції

Ефективність розповсюдження реклами

Ефективність будь-якої реклами залежить від ідеї закладеної в сам рекламний макет. Можна на 100% говорити про те, що гарна ідея рекламного флаєра — це 50-60% успішності. З досвіду видно, що можна розповсюдити всього 1000 візитівок з гарною рекламною пропозицією і отримати результат, і навпаки — роздати в неправильному місці 10000 неінформативних і нечитабельних флаєрів та не отримати ніякої віддачі. Тому розрозбка ідеї рекламного звернення це те, на що слід звернути увагу при плануванні будь-якої рекламної компанії.

В РА Вулик можна замовити розробку ідеї рекламного макету для ефективного розповсюдження реклами. При розробці макету враховується:

  • Основний колір, який залежить від виду діяльності компанії
  • Виділення основного тексту
  • Обов’язкова активна (приваблива) рекламна пропозиція
  • Картинка для приваблення уваги

Також немаловажним є правильно підібрати локацію розповсюдження реклами, захопити цільову аудиторію. Все це в комплексі принесе чудовий результат та бажану віддачу у вигляді задоволених клієнтів.