-

Доставка реклами

Доставка реклами у поштові скриньки та до дверей

Доставка реклами підходить для швидкого масового ознайомлення цільової аудиторії з товаром, що рекламується. Основним фактором, який впливає на ефективність такого розповсюдження є правильно розроблений макет оголошення. Творчий підхід до розробки ідеї рекламного звернення — те, що потрібно в першу чергу виконати на 100% перед будь якою доставкою рекламної продукції.

Перед кожним проектом з розповсюдження реклами потрібно добре промоніторити, де знаходиться потрібна цільова аудиторія. Перевагою безадресної доставки є саме можливість вибрати участки для розноски, «просіяти» непотрібні райони. Якщо потрібно прорекламувати магазин, то доцільно буде розповсюдити поліграфію в навколишній території, зацікавити потенційних клієнтів знижками чи акціями.

Основні способи доставки рекламних матеріалів:

  • Адресна доставка реклами (дірект мейл) в офіси та квартири
  • Безадресна доставка в поштові скриньки, до дверей квартир (хенгери)
  • Розповсюдження реклами в приватному секторі

Кожен з цих видів доставки реклами має свою специфіку та особливості.

  • Адресна доставка це, як правило, невелика кількість листівок чи відкриток упакованих в конверт чи коробку для доставки конкретним людям. Слово «адресна» говорить сама за себе — це доставка в конкретну адресу. Для такої розноски оголошень потрібно мати адресну програму.
  • Безадресна доставка реклами — це масове розповсюдження без вибірки конкретних адресів, як правило в поштові скриньки. Така реклама є недорогою і використовується з метою повідомити в короткий термін цільову аудиторію про певні послуги.
  • Приватний сектор — це територія, де знаходиться, так звана, «елітна» аудиторія клієнтів. Розповсюдження в приватному секторі є відносно дорогим варіантом рекламування, але задіює людей з «товстішим» кошельком, тому добре підходить для рекламування дорогого товару чи високооплачуваних послуг (продаж тієї ж нерухомості, автівок та ін.)