Промо-акції

Промо-акції (промоушн – просування, акція – дія) – це різноманітні дії, що сприяють просуванню товарів і послуг в місцях великого скупчення цільової аудиторії або в місцях збуту.

Btl-агенція «Промо вулик» організовує та проводить наступні промо-акції:

  • Роздача листівок (ліфлетинг) в людних місцях
  • Дегустації – дозволяють розширити сегмент ринку, залучити нових покупців, переконати споживача в якості продукції.
  • Семплінг (sampling) – роздача зразків продукції збільшує рівень продажів як рекламованого товару, так і інших товарів цієї ТМ в кілька разів.
  • Промо-консультації – сприяють зростанню кількості продажів товарів та послуг, що мають специфічні властивості (алкогольна, тютюнова продукція, парфумерія).
  • Подарункові акції – різко збільшують рівень продажів, ініціюють пробну покупку.
  • Обмін продукцією (switch-selling) – переключає увагу споживача з одного товару на інший, збільшує споживання нового товару і зменшує споживання товарів-конкурентів.